כך גרר שדרן 'קול חי' את השר דרעי לביקור הפתע הראשון

דוד לזר, איתי גדסי 2 Comment on כך גרר שדרן 'קול חי' את השר דרעי לביקור הפתע הראשון
צילום: יח"צ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שני) פרסם מגיש 'מהדורת הבוקר' של 'קול חי' מרדכי לביא בטוויטר תמונות שצילם מחוץ למשרד הפנים בירושלים שבהם נראה תור ארוך שמגיע עד לאמצע הרחוב, לביא כתב בסמוך לתמונות: "דרעי, הנה משימה ראשונה. תיעוד מעכשיו. בכניסה למשרד הפנים ירושלים".

הבוקר ראיין לביא את השר דרעי ב'קול חי' וציין בפניו כי אמש ראה בעצמו את התור הארוך במשרד הפנים בירושלים, דרעי השיב כי בדיוק בשביל זה הוא הגיע למשרד, לטפל בבעיות כאלו.

לא עבר זמן רב ומתברר כי דרעי הגיע למקום לביקור פתע, ודוברו של השר פרסם כך: "השר דרעי המשיך מיד לביקור פתע בסניף מרשם האוכלוסין ברחוב שלומציון המלכה בירושלים כדי לבחון מקרוב את השרות שניתן. השר דרעי שוחח עם אזרחים שהמתינו בתור ועם עובדי הסניף".

דרעי אמר בסיום ביקור הפתע כי "השרות לאזרח, קיצור התורים בלשכות מרשם האוכלוסין והוספת לשכות ברחבי הארץ הם אחד האתגרים הגדולים שאני מעוניין לטפל בהם. הציבור פוגש את עובדי משרד הפנים בלשכות רשות האוכלוסין ושם אעשה הכל כדי להקל על הלחץ ולשפר את השרות".

דרעי במשרד הפנים ירושלים

יצוין, כי קודם לכן הבוקר, השר דרעי נפגש עם מנכ"לית המשרד אורנה האוזמן בכור, ומנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה אמנון בן עמי. השר דרעי דן עם מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה בן עמי בנושא תיקון חוק המסתננים בעקבות פסיקת בגץ בעניין שקבעה שיש לתקן את החוק עד ל-11 בפברואר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    דרעי יעשה הכל כדי לעקוף את הרב ליצמן בדירוג השרים. קנאת שרים תרבה עשייה

  2. 1

    הם לא בתחרות!!!!!!!!!!!!!!!כלאחד מהם יעשה את המקסימום כדי שהצבור יהנה .
    אני בטוחה שדרעי רוצה למסור את הנפש לטובת הציבור!!!!!!!!!!!!!!